Pozdravljeni.
Javljam se šele po nekaj tednih od našega srečanja.
Vadnice sem s prvošolci začela izvajati takoj naslednji dan in jim
predstavila njihov namen.
Tudi mi gradimo avtocesto.😊 Vsi učenci so bili navdušeni in kar
razočarani, ko sem povedala, da lahko uporabimo le eno na dan.
V razredu imam dečka avtista, ki zelo malo sedi za mizo in večji del
pouka prehodi tako, da dela kroge v zadnjem delu razreda in se
pogovarja sam s sabo. Pri vadnici se umiri, sede in z zanimanjem
sodeluje. Večino vaj zelo dobro in pravilno ponovi. Tisto uro je malo
bolj pripravljen sodelovati.
Vadnice pa krasno uporabimo tudi pri razgibavanju prstkov med pisanjem
novo spoznanih črk, ko so roke že utrujene in potrebujejo malo
oddiha.
Ker imam štiri učence z govorno jezikovnimi motnjami, nam izredno
prav pridejo glasovne vadnice.
Nismo še preizkusili vseh vadnic in se nič ne pritožujejo, ker
nekatere ponavljamo. Vedno z veseljem sodelujejo, se umirijo, delajo
zavzeto in na koncu zakličejo “Še eno!”
Hvala Vam še enkrat za odlično narejene vadnice in vse najboljše na
vaši poti, še naprej!
Barbara Pučnik, OŠ Slave Klavore Maribor